wtorek, 13 listopada 2012

Zabawa dla bloggerów "Liebster Blog"

Blog Moja Toskania zostal nominowany przez Agnieszke z Wloskicafe do zabawy pt.:



A zeby bylo ciekawiej kilka godzin po wiadomosci od Agnieszki, zostalam rowniez nominowana na blogu Made by ma-ma 
I jeszcze po kilku godzin zostalam nominowana na blogu Na gorze roze
Serdecznie dziekuje za te niesamowite wyroznienia! Trzy jednego dnia!

Zasady :
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.  


 
Oto pytania, ktore zadala mi Agnieszka z Wloskicafe oraz moje odpowiedzi:

1. Czego szukasz na innych blogach ? Co cię inspiruje? 
Nie szukam konkretnych wiadomosci, gdyz od  nikogo nie chce niczego kopiowac. Czytam te blogi, ktore mi sie podobaja. Znam autorki i z checia dowiaduje sie, co u nich nowego sie wydarzylo.



2. Gdzie szukasz tematów na twój blog? 


W mojej codziennosci, na targu, fescie, podczas zwiedzania miasta. Inspiracja sa dla mnie rowniez wloskie i toskanskie ksiazki kucharskie.


3. Które elementy graficzne podobają ci się na blogach? 

Blog musi byc przejrzysty i latwy do czytania. Zazdroszcze tym, ktorzy potrafia wykonywac piekne fotografie i ladnie je eksponowac na blogu.

4. Co najbardziej cię denerwuje na innych stronach web i blogach? 
Migajace reklamy, albo reklamy ktore otwieraja sie przy wejsciu na strone i blokuje czytanie. Trzeba na nie kliknac, wylaczyc i dopiero przechodzi sie do spokojnej lektury.

5. Ile czasu spędzasz średnio przed komputerem w ciągu 24 godzin? 
Nie ma reguly. Ale mysle, ze srednio 8-10 godzin dziennie. I zauwazylam,ze okres ten sie wydluza....

6. Czy masz jakieś szczególne przyzwyczajenia i rytuały jak zasiadasz przy komputerze? 
Kiedys pisalam tylko i wyalcznie siedzac w lozku, wygodnie oparta o stos poduszek. Ze wzgledu na to, ze moje pisanie odbywa sie w nocy, na czas pisania przeprowadzam sie do salonu. Przyznam szczerze: na krzesle pisanie nie jest wygodne!

7. Czy twoi bliscy i przyjaciele dopingują ci w twojej blogowej pasji, czy raczej krytykują?  
Dopinguja. Mysle jednak, ze niektorzy stracili rozeznanie w tych wszsytkich moich blogach i sledza tylko jeden, tj. www.aleksandraseghi.blogspot.com

8. Co byś chciała zmienić, albo udoskonalić na twoim blogu? 
Oj, duzo moglabym pisac  na ten temat. Jestem wlasnie na etapie podjecia zyciowej decyzji i przeniesienia wszystkiego w jedno miejsce.  

9. Co ci dało prowadzenie bloga, i czy namawiałabyś innych do prowadzenia bloga? 
Prowadzenie bloga przynioslo mi wiele zmian w moim dotychczasowym zyciu. Poznalam mnostwo wspanialych ludzi, zawiazalam stale znajomosci oraz wspolprace. Dostaje bardzo duzo emaili, nie tylko z pytaniami o pomoc czy prosbami, ale rowniez z cieplymi slowami na moj temat oraz mojej dzialalnosci. To powoduje, ze mam chec i energie do codziennego pisania i realizowania nowych pomyslow.

10. Czy chciałabyś współpracować z innymi bloggerami(kami), czy raczej jesteś samowystarczalna? 
Wspolpracuje z innymi blogerkami (blogerami). Co jakis czas przyrzadzam z kims danie i publikujemy go na naszych blogach. Chetnie biore udzial w roznego rodzaju akcjach, ni e tylko kulinarnych, ale takich niosacych pomoc (Wielka Orkiestra Swiatecznej Pomocy we Wloszech) czy solidarnosc (Usmiech dla Wloch). Natomiast na blogu Turysta w Toskanii wszyscy moga przesylac swoje wypowiedzi na tematy zwiazane z Toskania.

11. Czy jesteś „blogoholiczką"?
Zdecydowanie tak! 


A oto pytania do mnie od Karoliny z Made by ma-ma:


1. Ulubiona książka?
Jedna z ulubionych ksiazek jest "Bridgete Jones" Helen Fielding

2. Ulubiona forma relaksu?

Spanie
 
3.Ulubiona forma plastyczna lub jaką potrawe najbardziej lubisz przygotowywać?

Uwielbiam gotowac, wiec przyrzadzanie kazdej potrawy sprawia mi ogromna przyjemnosc.
 
4. Wakacje marzeń?

Statkiem dookola swiata
 
5.Czego nie lubisz jeść?

Miesa

6.Wymarzony prezent gwiazdkowy?

Wakacje

7.Gdybyś miała coś zmienić w Swoim życiu to co by to było?

Raczej nic
 
8.Ulubiony sklep?

Jednym z ulubionych sklepow jest Coin z akcesoriami dla domu :)
 
9.Ulubiony kolor?

Pomaranczowy

10.Morze czy góry?

Zdecydowanie morze!
 
11.Gdybyś miała zmienić miejsce zamieszkania to gdzie byś pojechała??

W rejon Chianti...
 


A teraz pytania od Na gorze roze :

1.Czego nie lubisz u ludzi?
Zazdrosci

2.Lubisz tańczyć?
"Srednio"

3.Czy masz przyjaciela z dzieciństwa?
Utrzymuje kontakt emailowy z kolezankami z podstawoki i liceum.

4.Kim chciałaś/eś być będąc dzieckiem
Hmmm.... moze piosenkarka, bo pamietam wystepy na tarasie. A moze operatorem filmowym, bo pamietam krecenie wywiadow z przechodniami na ulicy...

5.Z jakiego miasta pochodzisz?
Z Podkowy Lesnej pod Warszawa

6.Czy jesteś gaduła czy mruczek 
Mruczek

7.Czy ludzie wykorzystują twoją dobroć i naiwność?
Baaaaaaaaaaaaaaaardzo!!

8.Jakie masz zdolności?
Kulinarne

9.Jak spędzasz wolny czas?
Cierpie na jego brak

10.Co robisz kiedy masz chandrę?
Niestety jem...

11. Co cenisz w sobie i w innych  najbardziej?
Pracowitosc, dazenie do celu, uczciwosc 

Z mojej strony do zabawy nominuję blogi (i mam nadzieję, że też się przyłączą do zabawy):

Bajkorada
Zimozielony ogrod
Fotomannia
Myszki in cucina 
Sardynia wyspa magiczna 
Thernity 
My best food 
Kosmetyka i kosmetologia 
Autostrada del sole 
Calimera  
Shinju 

 
A oto moje 11 pytan do nominowanych:

1. Wakacje Twoich marzen.
2.Czy bylas/es kiedys w Toskanii? Czy Ci sie podobalo?
3.Czego nie lubisz robic?
4.Czy dzieki prowadzeniu bloga Twoje zycie odmienilo sie w jakis sposob?
5.Dlaczego zalozylas/es bloga?
6.Czy w obecnych czasach mozna zyc bez internetu?
7.Skad bierzesz przepisy kulinarne: z sieci czy z ksiazek?
8.Co zazwyczaj robisz w weekend?
9.Swieta Wielkanocne czy Boze Narodzenie?
10. Slodkie czy slone?
11.Film w telewizji czy w kinie?

Kilka miesiecy temu dostalam podobna propozycje zabawy w pytania i odpowiedzi. Osobe, od ktorej dostalam nominacje, serdeczenie przepraszam, ale prawdopodobnie email zostal przez przypadek skasowany i teraz nie wiem, do kogo mam sie odezwac...

7 komentarzy:

  1. Dziekuje za wyroznienie i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację:) Aby już nie rozdrabniać się - bo dostałam także nominacę na kilku innych blogach i notka na moim blogu byłaby już niemożebnie długa- pozwól, że odpowiem tutaj na Twoje pytania:)

    1. Wakacje Twoich marzen.
    Podróż ze wsch na zach wybrzeże Ameryki.
    2.Czy bylas/es kiedys w Toskanii? Czy Ci sie podobalo?
    Byłam w Sienie i Montepulciano. Kocham Toskanię od zawsze i na pewno tam wrócę, bo mam jeszcze dużo do zobaczenia!:)
    3.Czego nie lubisz robic?
    Prasować.
    4.Czy dzieki prowadzeniu bloga Twoje zycie odmienilo sie w jakis sposob?
    Nie jakoś drastycznie, ale poznałam bardzo dużo wspaniałych, interesujących osób.
    5.Dlaczego zalozylas/es bloga?
    Bo w 2001 roku była to nowość, sposób na wyrzucenie z siebie różnych emocji, myśli itp w miejscu, gdzie nikt nie wiedział kim jestem (tak było na początku, ze blogi pisało się pod pseudonimem i w tajemnicy:))
    6.Czy w obecnych czasach mozna zyc bez internetu?
    Nie wyobrażam sobie!:)
    7.Skad bierzesz przepisy kulinarne: z sieci czy z ksiazek?
    Różnie- te nowsze, bardziej egzotyczne z internetu, klasyczne z książek.
    8.Co zazwyczaj robisz w weekend?
    Dla mnie weekend to zwyczajne dni, bo mój mężczyzna wtedy zawsze pracuje, ja zresztą do niedawna też w weekendy pracowałam. Dal nas dniem wolnym jest tylko środa i zawsze staramy się wyjechać za miasto.
    9.Swieta Wielkanocne czy Boze Narodzenie?
    Boże Narodzenie!
    10. Slodkie czy slone?
    Obydwa:)
    11.Film w telewizji czy w kinie?
    Lubię i tak i tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, fajna zabawa. Kiedyś miałam bloga i się w taki coś bawiłam. Dziś bym pewnie nominowała darmowy program pit 2014 za to, że mi tyłek uratował.

    OdpowiedzUsuń