poniedziałek, 5 marca 2012

Bar Garibaldi

Dwa tygodnie temu w Pistoi otwarto nowy bar. Tym razem na ulicy Can Bianco.


Przechodzimy tedy dosc czesto, w koncu zdecydowalysmy sie wejsc do srodka.


Bar Garibaldi prowdzi mlode malzenstwo z doswiadczeniem kulinarnym: Alessandro jest z zawodu kucharzem, a Silvia sommelier.


Ich marzeniem byloby otworzenie malej restauracyjki, w pomieszczeniu obok baru. Maja wiele dobrych checi i pomyslow.
Ciastka w barze sa bardzo dobre. Sa scole z rodzynkami i anyzem i rogaliki z czekolada i dzemem.

 Scola

Roznia sie od innych, ze zrobione sa z ciasta drozdzowego, a nie francuskiego.
Julcia zamowila mleko (do ktorego dostala male ciasteczka), a ja cappuccino.

 Ciasteczko mignon

Obok slodkosci w witrynie sa tez swieze kanapki z wedlina oraz schiacciata upieczona w piecu drzewnym.


Trzymam kciuki za Silvie i Alessandro, zeby zdobyli klientow i zrealizowali swoje marzenia. My na pewno bedzie do nich zagladac.

6 komentarzy:

  1. Ciasteczko wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie mam Twoją książkę ( pieczone kasztany) , własnie zaczęłam czytać i myślę, że moje domowe obowiązki ucierpią gdyż będę czytać cały czas.
    Blog przyjemny, często będę tu zaglądać. Jest klimatyczny...gratuluję stworzonej tu atmosfery.
    A tymczasem zapraszam do mnie na -http://arterustica.pl/
    pozdrawiam]Olga

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale jak mozna zrealizowac marzenia, trzymam kciuki za takich ludzi! a ja nie mam jeszcze ksiazki, czekam nie cierpliwie na Merlin.
    Myslalam, ze kryzys dotarl do Wloch a tu nowy biznes!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektorzy otwieraja nowe biznesy, ja tez trzymam za nich kciuki.
    Olgo, witam na moim blogu. Wlasnie odwiedzilam Twoja strone. Przepiekne ikony! Bede zagladac, pozdrawiam,A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, nie sądziłam, że mnie odwiedzisz...:)
    cudna ta Twoja strona, kilka dni a już uzależniłam się od niej..
    Pozdrawiam
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  6. jakze to! odwiedzilam i zachwycona jestem Twoim talentem! pozdr.,A.

    OdpowiedzUsuń